play_arrow

keyboard_arrow_right

skip_previous play_arrow skip_next
00:00 00:00
playlist_play chevron_left
volume_up
chevron_left
play_arrow

اثر مرکب

اپیزود هشتم پادکست اثر مرکب – پیغام سری برای موفقیت

الهه کاشانی ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ 1333 5


Background
share close

اپیزود هشتم پادکست اثر مرکب به موضوع پیغام سری برای موفقیت می پردازد. اعتیاد به عادتهای خوب و بد همه از نکات مهم در موفقیت هستند. پرورش عادات خوب و پیوستگی در انجام عادات خوب و ثبات قدم در انجام عادات خوب. انسان موفق در واقع باید معتاد به موفقیت شود و این اعتیاد مثبت است که می تواند او را از دیگران متمایز کند. ولی به شرط گیر نیفتادن در تله پول ! اعتیاد منفی! به شرطی که به خود که می ایید، پول مثل آب، از دستانتون، نریخته باشه

تله پول، یعنی اینکه ما پولی رو بی حساب و کتاب خرج می کنیم. حسابدارِ دارن به او گفت یه دفترچه شخصی همراهت باشه و تمام مخارجت رو بنویس. این عادت سبب شد هزینه های بی مورد زیادی رو حذف کنم… این کار باعث شد یک مجموعه ای جدید از انتخاب ها و آداب پول خرج کردن رو یاد بگیرم.

زمانی که هدف خود را مشخص می کنید، به ذهن خود فرصت می دهید که به آن فکر کنید. به هر چیزی که فکر کنید، در دنیای بیرون، قادر خواهید بود ان را ببینید.

دارن هاردی

 

کاکتوس در واقع بهترین پادکست فارسی هست. که اپیزودهای متنوعی رو منتشر میکنه که حال دلمون خوب باشه تا دنیا جای بهتری واسه زندگی بشه.

برای شنیدن سایر قسمت ها اینجا را کلیک کنید.

 

Rate it
اپیزود قبلی
شانس و فرصت
کتاب اثر مرکب
play_arrow
share playlist_add
close
  • 1518

اثر مرکب

اپیزود هفتم پادکست اثر مرکب – فرمول خوش شانسی

الهه کاشانی ۱۰ مرداد ۱۳۹۸

اپیزود هفتم پادکست اثر مرکب به فرمول خوش شانسی و نقش آن در موفقیت می پردازد. خورشید شانس همواره در آسمان می درخشد و هر کس باید بجای رفتن زیر […]

بیشتر بخوانیم trending_flat

نظرات شما درباره این پادکست (0)

نظرتون رو برای ما بنویسین

آدرس ایمیل شما منتشر نمیشه و پیش ما محفوظه. موارد مورد نیاز با * مشخص شده است.