play_arrow

keyboard_arrow_right

skip_previous play_arrow skip_next
00:00 00:00
playlist_play chevron_left
volume_up
chevron_left
play_arrow

ملت عشق

اپیزود دوم پادکست ملت عشق (خدا شناسی و خودشناسی در گذر عمر)

اعظم نقابی ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ 2053 4


Background
share close

اپیزود دوم پادکست ملت عشق به قانون دیگه ای از کتاب ملت عشق پیرامون خدا شناسی و خودشناسی می پردازد. کل جهان در یک انسان جمع شده است. خود تو و هرچه در اطرافت جمع شده از جمله چیزی که به آن مهر نداری حتی مردمانی که خارشان میشمری و یا از آنها بیزاری به درجاتی ناهمگون درون تو وجود دارد. از این رو بیرون از خودت دنبال شیطان نگرد، اهریمن نیروی فوق عادی نیست که از بیرون هجوم آورد بلکه صدایی عادی از درون خود تو هست. این اپیزود برداشت هایی از کتاب ملت عشق می باشد. پادکست کاکتوس میخواد حال دلمون خوب باشه تا دنیاجای بهتری واسه زندگی بشه. پس پادکست خوب فارسی بشنویم.

 

اگر خود را کامل بشناسی، صادقانه و سرسختانه، با هردو جانب تاریک و روشن خود روبرو شوی به آگاهی اعلا می رسی. خدا شناسی و خودشناسی یک جهان بینی مطلق است.

الیف شاکاف

برای شنیدن اپیزود دوم پادکست ملت عشق در کست باکس اینجا رو کلیک کنید. تمام اپیزودهای پادکست کاکتوس رو در castbox میتونید بشنوید.  

کاکتوس در واقع بهترین پادکست فارسی هست. که اپیزودهای متنوعی رو منتشر میکنه که حال دلمون خوب باشه تا دنیا جای بهتری واسه زندگی بشه.

سایر اپیزود های این فصل را اینجا گوش کنید.سایر اپیزود های این فصل را اینجا گوش کنید.

 

Rate it
اپیزود قبلی
موسی و شبان
کتاب ملت عشق
play_arrow
share playlist_add
close
  • 1831

ملت عشق

اپیزود اول پادکست ملت عشق – چطور با خدا حرف بزنیم ؟

اعظم نقابی ۲۰ تیر ۱۳۹۸

اپیزود اول پادکست ملت عشق با موضوع اولین قانون خداشناسی هست. چطور باخدا حرف بزنیم ؟ هرکسی هرجور که میتونه باید با خدا صحبت کنه. روایت این اپیزود، داستان گذر […]

بیشتر بخوانیم trending_flat

نظرات شما درباره این پادکست (0)

نظرتون رو برای ما بنویسین

آدرس ایمیل شما منتشر نمیشه و پیش ما محفوظه. موارد مورد نیاز با * مشخص شده است.