play_arrow

رهبری

اپیزود دوم فصل رهبری(هنر شنیدن)

آیه آقاخانی ۱۰ تیر ۱۳۹۸ 888 5


Background
share close

این اپیزود و اپیزود بعدی در ارتباط با اینکه چطور به خود واقعیمون تبدیل بشیم صحبت می کنیم.در این اپیزود به اهمیت و هنر شنیدن میپردازیم. اولین فعالیتی که اهمیت زیادی داره گوش دادن هست،که اغلب ماها از گوش و چشممون به خوبی استفاده نمیکنیم در نتیجم بیشتر اتفاقات مهم اطرافمون از نظرمون دور میمونه .

اکثر افرادی که بسیار موفق هستند توانایی گوش دادن به صحبت های دیگران ندارن چون اطرافیانشون چاپلوسانه نظاهر میکنن که حرفهای اونارو گوش میدن و تمام گفته های اونها درسته ،این افراد به حرف هیچ کس گوش نمیدن و فکر میکنن همه چیزو بلدن اما فارغ از این ،افراد مسرور قدرت گوش دادن به حرف دیگران همیشه براشون سودمند بوده

توصیه های خوب رو ما اغلب زمانی دریافت میکنیم که هیچوقت انتظارشو نداریم قطعا گوش دادن هیچ هزینه ای نداره.

الکس فرگوسن

سر الکس فرگوسن مربی نامدار فوتبال بریتانیایی و مربی سابق باشگاه منچستر یونایتد است. او به عنوان یکی از بهترین مربیان تاریخ شناخته می‌شود و در طول ۲۷ سال مربیگری خود ۳۸ جام به دست آورد که شامل ۱۳ بار قهرمانی لیگ انگلیس و دو بار قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا بوده‌است.

برای شنیدن این اپیزود در کست باکس اینجا رو کلیک کنید. تمام اپیزودهای پادکست کاکتوس رو در castbox میتونید بشنوید. 

کاکتوس در واقع بهترین پادکست فارسی هست. که اپیزودهای متنوعی رو منتشر میکنه که حال دلمون خوب باشه تا دنیا جای بهتری واسه زندگی بشه.

در اپلیکیشن کاکتوس پلاس، پادکست فارسی خوب بشنوید. برای دانلود اپلیکیشن ارزش افزوده ای ما اینجا رو کلیک کنید.

 

>

  • cover play_arrow

    اپیزود دوم فصل رهبری(هنر شنیدن)
    آیه آقاخانی

Tagged as: , , , , , , , , , , , , , .

Rate it
Previous episode
رهبری
کتاب رهبری
play_arrow
share playlist_add
close
  • 439

رهبری

اپیزود اول فصل رهبری (الکس فرگوسن)

آیه آقاخانی ۲۹ خرداد ۱۳۹۸

این اپیزود به مقدمه ای از زندگی سرالکس فرگوسن و داستان جذاب نگارش کتاب رهبری می پردازد. فرگوسن توضیح میدهد که این کتاب حاصل صحبت های او با مایکل موریتز […]

  • cover play_arrow

    اپیزود اول فصل رهبری (الکس فرگوسن)
    آیه آقاخانی

Read more trending_flat

Post comments (0)

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *